Monday, February 4, 2008

Како да регистрирате нерегисрирани апликации


Сигурно до сега имате налетано на апликации кои ја јавуваат грешката од сликата.Тоа се случува кај апликациите од непознати издавачи кои сеуште не се регистрирани и има потреба да се само-регистрираат.Што е само-регистрирање и како да се направи тоа?Секоја симбиан апликација треба да биде регистрирана на некој начин за да може телефонот да ја потврди неговата автентичност и дали е од независен издавач,или дали е штетна или вирус.Симбианот(особено v3) има многу добри безбедносни мерки и побарување за дигитално пријавени пакет пр.sis фајлови. Да речеме сте налетале на апликација во развој на некој форум, и сеуште е во бета издание и не е сертифицирана од NOKIA,но сакате да ја пробате во тој момент.Едноставно ако пробате да ја инсталирате нерегистрираната апликација нема да успеете. Се што треба да сторите е да генерирате сертификат за IMEI кодот на вашиот телефон и да го искористите за дигитално да ја регистрирате апликацијата за да може успешно да ја инсталирате ма вашата направа. Еве како може да го направите тоа:
ПОТРЕБЕН СОФТВЕР: Developer Certificate Request Tool Sign SiS Tool
-Регисрирајте се и направете акаунт на SymbianSigned.com
-Направете фолдер на вашето PC. пр.c:\cert -инсталирајте го Developer Certificate Request Tool
-стартувајте го програмот

-чекор 1:внесете “c:\cert\mycert.csr” и кликнете NEXT
-чекор 2:Set ACS pub id available > NO, пишете “c:\cert\mycert.key” во private key file и “mycert” за лозинка и кликнете NEXT
-чекор 3:напишете ја вашата локација и деталите и кликнете NEXT

-чекор 4:напишете го вашиот IMEI(искуцајте*#06# на телефонот) притиснете Ctrl+A за да ги изберете сите можности и кликнете “Add”,потоа NEXT “Finish” и “Close”. Веќе генериравме фајл за побарување на сертификат(mycert.csr) кој ќе ни помогне да добиеме сертификат за развој(mycert.cer) со кој ќе ја регистрираме нерегистрираната апликација. -Логирајте се на SymbianSigned.com -кликнете на “My Symbian Signed” табот
-потоа “Developer Certificates” во левото мени па кликнете на “Request” линкот под него -внесете го дулу дадениот безбедносен код -и uploaduvajte го “c:\cert\mykey.csr” и кликнете “Send”.
-Вашиот сертификат е генериран.Кликнете “Download” и зачувајте го фајлот како “c:\cert\mycert.cer” Сега сте спремни да ја регистрирате нерегистрираната апликација ВНИМАНИЕ: серификатите за развој работат само на оној телефон за кој е даден IMEI додека сте го креирале барањето за сертификат. Конечно регистрирањето на апликацијата: -одпакувајте го Sign SiS Tool кој го симнавте во “c:\cert”।
-стартувајте го SignSiSUI.exe,внесете ги податоците како на сликата кликнете “Sign It” и ако се е како што треба ќе добиете порака и ќе се создаде “appname.signed.sis” во “c:\cert”. сега може да го инсталирате sis фајлот во вашиот телефон.

No comments: